Webdesign Česká Lípa - Tvorba www stránek

Jsme progresivní společnost zaměřující se na tvorbu profesionálních webových stránek, které budou reprezentovat Vaši firmu na internetu. Klademe důraz na moderní trendy, precizní grafiku a kvalitní kód. Zároveň dbáme na klientský komfort, a proto je součástí našich webů i přehledná a uživatelsky přívětivá administraci.

DomůNabídkaStatistiky návštěvnosti

NABÍDKA

Uživatelé napsali

bq-o

Se službami Vaší firmy jsem byl velmi spokojen... operativně jste vyřešili moje "problémy". V případě, že budu potřebovat něco kolem www stránek, určitě Vás budu zase kontaktovat.

ZEPS s.r.o.

 

Statistiky návštěvnosti umístěné internetovém stránce jsou jednou z nejdůležitějších vlastností webu. Mnoho lidí ovšem vlastně neví, k čemu by takové statistiky mohly sloužit, proto si o nich něco málo povíme.

Měření návštěvnosti

Každé měření je počítáno za určitý čas, kterým může být období, které si sami zvolíte. Může to být měsíc, týden, den, hodina či denní doba.

Počet návštěvníků

Možná nejdůležiějším údajem je právě počet návštěvníků za určitý čas. Údaj nám říká, kolik lidí vlastně zahlédlo naši stránku, tedy jak silnou reklamu nám naše stránka dělá obecně. Existují pojmy návštěvník a unikátní návštěvník, kde unikátním návštěvníkem počítáme člověka, který se na naše stránky podíval klidně vícekrát za měřené období, ale my ho měříme jen jako jednoho.

Odkud přišli návštěvníci

Pokud máte např. regionálně zaměřenou firmu např. na rozvoz jídla v Praze a máte e-shop, přes který si zákazníci mohou jídlo objednat, asi pro vás bude důležité, zda váš web navštěvují zejména lidé z Prahy.

Klíčová slova

Klíčové slovo je slovo, které zákazník ve vyhledávači zadal, aby se dostal na Váš web. Samozřejmě jde o to, zda se dostávají na váš web lidé, o které vám jde. Tedy, navštěvují váš web vaši potenciální zákazníci.

statistika